Kaip puiku, kad mūsų konferencijoje sklinda svarūs, rimti pamąstymai:
Aurimas, Roma, Akvilė ir kiti dalijasi nuoširdžiai išjaustomis patirtimis.
Puiku, puiku, Brangieji. Dziaugsimes skaitydami, ką sumąsto daugelis
bendraminciu. Bendraminciai dalijasi mintimis, kurių šaknys bendros,
o sklaida įvairi, įvairiausia.
Jūsų
kun. Vaclovas MIC