From: ateitis-boun...@konferencijos.lt
[mailto:ateitis-boun...@konferencijos.lt] On Behalf Of Kristina Pozelaite
Sent: 2012 m. sausio 5 d. 12:59
To: Vincentas V.
Cc: ateitis@konferencijos.lt
Subject: Re: Ateitis: Fwd: Pasaulio ateitis

O kaip dėl tų ateities konferencijos skaitytojų, kurie anglų kalbos nesupranta?
Laiško antraštė - Pasaulio ateitis. Tada gimstamumo Europoje analizė, tada
musulmonai, islamas, kaip greitai jų skaičius auga. Pabaigoje - lietuviškai
"tai raginimas gimdyti baltus vaikus". Dar viskas "įpakuota" į emocijjas
kertančią muziką, tamsias spalvas ir emocionalų diktoriaus balsą.

Atsiprašau, bet man tai grynų gryniausias rasizmas.

Kristina