Wilujeng Enjang Sedherek2 mawon...

Ingkang meniko kulo badhe silahturahmi kalian 'anjrot babes' kulo.  Menopho penjenengan dhereng kepanggih kalian garwo kulo ingkang gress?

he... hee....he...

Zigler ciao

tius cobain <[EMAIL PROTECTED]> menulis:

tigis..elo mau silahturami sama siapa disana? ada ce
baru ya?
--- septo pradono <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> wokeh bro CB Konde siap nemenin e tpi e siap nderek
> motor gue khan haha

> <[EMAIL PROTECTED]>

> ga'?

> Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in
> one click.
> http://farechase.yahoo.com

http://mail.yahoo.com

Apakah Anda Yahoo!?
Lelah menerima spam? Surat Yahoo! memiliki perlindungan terbaik terhadap spam
http://id.mail.yahoo.com

Kirim email ke