To:    [EMAIL PROTECTED]
cc:      (bcc: Yostika Melani)
Date:  08/02/2002 10:26 AM
From:  [EMAIL PROTECTED]
Subject:    [balita-anda] VIRUS CMV

Rekan,
Saya ada titipan pertanyaan dari saudara ipar saya, saat ini ipar saya
terkena virus CMV IGM 250 apakah hal tersebut berbahaya untuk kehamilan
yang berikutnya ? krn sampai saat ini hampir selama 4 bulan test
hasilnya masih tetap sama. Mohon sharingnya ya dari rekan milist ini
apabila ada yang tahu mengenai hal ini atau pernah terkena virus tsb dan
penyebab dari virus ini sebetulnya dari apa ?
Terima kasih,
Sari

*******************Internet Email Confidentiality Footer*******************

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If
you are not the addressee indicated in this message (or responsible for
delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this
message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly
notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your
employer do not consent to Internet email for messages of this kind.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of my firm shall be understood as neither
given nor endorsed by it.