From: Christina Eka S [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Friday, September 06, 2002 7:30 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [balita-anda] "kebiasaan anak" (was: sharing)

selamat pagi semuanya.....

iya betul Pak/Bu (?!?) Denil....
anak saya (21 bulan) juga suka bongkar2 dompet, laci, pencet2 kalkulator,HP,
telpon, dsb....kadang utk menarik perhatian ia banting HP....(biar kita
menjerit)....pasti akan diulangi lagi utk dpt "jeritan" lagi...:)))....klu
kita langsung ambil pasti dia akan nangis/teriak....bahkan kita bilang mau
pinjem sebentar juga nggak boleh....makanya musti pinter2nya kita merebut
perhatian darinya....yach spt Pak Denil tadi.....dgn gaya bercanda kita
"kuasai" si anak....

salam,
Bunda Zidane