mungkin...cm mungkin lho..
saat kecelakaan, walo boil dah rata en ringsek Allah msh meberi satu
kesempatan buat alda untuk bertobat..
ehhh ternyata malah OD...

rasanya bkn takdir yg menyatakan dia mati dg OD or bkn salah takdir..tapi
pilihannya sendiri...

hidup mmg penuh pilihan....sekali kita lsh pili...itulah yg kita dptkan...

:D

"Dini Febrina" <[EMAIL PROTECTED]> wrote on 12/13/2006 03:50:43
PM: