From: Diana Yumanita [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: 23 September 2003 15:03
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [balita-anda] (OOT) PRMW.........Sepenggal kisah dari rekan
kami...M.Wahab (ASKI).....

yang tabah ya pak...
Allah pasti tau jalan yang terbaik....

 -----Original Message-----
From:   [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent:   Tuesday, September 23, 2003 2:53 PM
To:     [EMAIL PROTECTED]
Subject:        Re: [balita-anda] (OOT) PRMW.........Sepenggal kisah
dari rekan kami...M.Wahab  (ASKI).....

Yang tabah ya, Pak.
Saya sangat terharu... Tyo begitu kuat menghadapi ini... tentunya nanti
kalau dia besar, dia akan menjadi anak yang kuat dan tabah...

Tuhan pasti akan memberikan yang terbaik untuk keluarga bapak.
Salam juga untuk istri tak lupa salam sayang dan tetap semangat untuk
Tyo...
matahari yang selalu bersinar dalam keadaan dan kondisi apapun...