he..he... ya ga enak aja gitu mba sama temen sekantor,
seruangan pula. mana dia itu subtitusinya aku, alias
kalo aku ga masuk dia yang gantiin kerjaanku ato kalo
dia dinas kaya sekarang aku yang gantiin dia. temen
seruangan pada ketawa semua gitu tau aku dimanyunin
soalnya cuma aku aja yang belum pernah dimanyunin
sampe ada yang nyeletuk "emang enak diambekin orang
pas ultah..."

ya sudahlah memang nasib..nasib...
btw thx ya mba... sory lho yang sabtu kemarin ga
kebagian, mungkin next time kali ya.... *tapi semoga
bukan yang ke bali*

http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html

> [...]
> may contain confidential and/or privileged material.
> If you have received it by mistake please notify the
> sender by return e-mail and delete this message
> including any of its attachments from your system.
> Any use, review, reliance or dissemination of this
> message in whole or in part is strictly prohibited.
> Please note that e-mails are susceptible to change.
> The views expressed herein do not necessarily
> represent those of PT Astra International Tbk and
> should not be construed as the views, offers or
> acceptances of PT Astra International Tbk.

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz