From: "etisuparapti" <etisupara...@sinar.co.id>
Date: Wed, 3 Aug 2011 11:11:07
To: <balita-anda@balita-anda.com>
Subject: [balita-anda] IBU HAMIL PUASA
Dear all mom's

Saya seorang ibu yang sedang hamil 7 bulan dan bekerja , memasuki bulan puasa
sudah
 hari ke 3 ini saya kuat untuk puasa.

Yang ingin saya tanyakan, apakah pengaruh puasa terhadap janin yang saya
kandung ?
kadang memang terasa lemas tapisaya kuatkan sampai waktu berbuka.
Memang saya tidak merasa lapar tapi bagaiman dengan janin saya apakah ada
pengaruhnya ?

Thanks
eti

Kirim email ke