From: eva.saji...@gmail.com [mailto:eva.saji...@gmail.com]
Sent: Wednesday, August 03, 2011 11:17 AM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: Re: [balita-anda] IBU HAMIL PUASA

Mom eti...sama..kandungan saya juga masuk minggu ke 36..اَلْحَمْدُلِلَّهِ
puassaa juga sdh 3 hr ini...kalau saya tolok ukurnya adalah keaktifan baby dlm
kandungan..kalau siang tdk terlalu aktif spti biasa, sy observe lg dmalam hr
stlh berbuka..sejauh ini baby aktif n relatif tdk berkurang keaktifannya..,jd
saya teruskan puasanya..bgmn dengan mommy wannabe yg lain?

Regards,
Eva