From: nurhayati <nurhayati...@id.panasonic.com>
Date: Fri, 10 Feb 2012 09:23:31
To: <balita-anda@balita-anda.com>
Subject: [balita-anda] flek

Dear mom,

Mau tanya donk barusan q dr toilet kantor (Pipis) tiba2 q lihat di
celana dalam kaya flek coklat kaya orang mau dapat haid,lumayan sih
fleknya,ada yang tahu ga knp? dan berbahaya ga karena saya sangat takut
sekali maklum ini anak pertama saya dan usia kehamilan saya sudah 3bln
lewat 2 minggu.

Tolong infonya mom apabila ada yang tahu.

Terima kasih

"The information in this e-mail (including attachments) is confidential and is
only intended for use by the addressee. If you are not the intended recipient
or addressee, please notify us immediately. Any unauthorized disclosure, use or
dissemination either in whole or in part is prohibited. Opinions, conclusions
and other information contained in this message are personal opinions of the
sender and do not necessarily represent the views of the Panasonic Group of
companies."