From: ali muhammad [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, 23 November 2004 4:29 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [balita-anda] suka 'ngobrol' sendiri

Oh begitu...
Anak saya Manzila (28 bln) juga begitu kalau lagi
sendirian suka ngomong sendiri.

salam,
Ayah Manzila

--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> [...]
> are responsible for delivery of the message to such
> person), you must not disclose, disseminate,
> distribute, deliver, copy, circulate, rely on or use
> any of the information contained in this
> transmission.
>
> We apologize if you have received this communication
> in error; kindly inform the sender accordingly.
> Please also ensure that this original message and
> any record of it is permanently deleted from your
> computer system. We do not give or endorse any
> opinions, conclusions and other information in this
> message that do not relate to our official business.

http://mail.yahoo.com

ke nomor 8811, selama 16 Okt sd. 30 Nov. 2004.
Raih sebuah ponsel SonyEricsson K500i, dua buah ponsel Nokia 3100 dan 10
paket merchandise komputerakt!f bagi para peserta polling yang beruntung.
Satu nomor ponsel hanya berhak memberikan satu suara dukungan untuk tiap
kategorinya. Polling ini berlaku untuk pelanggan Telkomsel, Indosat maupun
Excelcom dengan tarif Rp 1.500.

IMPORTANT - This email and any attachments may be confidential and privileged.
If received in error, please contact Thiess and delete all copies. You may not
rely on advice and documents received by email unless confirmed by a signed
Thiess letter. Before opening or using attachments, check them for viruses and
defects. Thiess' liability is limited to resupplying any affected attachments.