From: Melvsari Octavia S [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, November 18, 2005 3:27 PM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] Badan dikerik

Dear moms and dads...
aku mau pencerahannya,kalau badan kita sering dikerik ( dikerok
menggunakan balsam )apakah ada masalah ...? Dan juga saya pernah dengar
kl balita ada juga yg dikerok tapi menggunakan bawang
merah...cmiiw.....kalau aku sering dikerok terutama kl lagi pegel2(
maklum kerja naik motor PP ,jarak sekitar 40 km dech...)Khususnya mbak
Intan Dima nich DR-nya BA.....
Mohon maaf bila tdk berkenan...

^ Melvasari Octavia Situmorang ^
    PT.Datascrip