Pak Abidin
Mungkin pengalaman dari mbak Diena ini menurut saya lebih baik karena kita dapat
mengetahui dari bahan-bahan apa saja bakso itu dibuat, tanpa bermaksud menuduh mungkin
saja dalam bakso yang biasa kita (bapak) beli terkandung zat pengawet yang menimbulkan
efek negatif dikemudian hari.
Mungkin hanya ini sumbang saran dari saya.

Wassalam
Bapaknya Gusti

EOM

NOTICE - This message contains information intended only for the use of the addressee
named above.  It may also be confidential and/or privileged.  If you are not the
intended recipient of this message you are hereby notified that you must not
disseminate, copy or take any action in reliance on it.  If you have received this
message in error please notify [EMAIL PROTECTED]

-===  FREE Handphone @ http://www.indoglobal.com/dedicated.php3  ===-