From: Asta Ria [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 23 October 2000 16:19
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [balita-anda] Tanya Pengalaman KB suntik

Dear Netters,

Saya baru saja ber-KB suntik. Sebelum KB, haid saya (maaf) berlangsung
sekitar 5-7 hari. Tapi sekarang, sudah hari ke-10 belum juga ada tanda-tanda
akan selesai dan keluarnya juga sedikit-sedikit. Apakah ini wajar ? Apakah
ini yg dikatakan pendarahan?
Saya mohon sharing dari rekans.
Terima kasih.

FREE Personalized Email at Mail.com
Sign up at http://www.mail.com/?sr=signup

This e-mail and any attachment contains information which is private
and confidential and is intended for the addressee only.
If you are not an addressee, you are not authorised to read, copy or
use the e-mail or any attachment.
If you have received this e-mail in error, please notify the sender
by return e-mail and then destroy it.