Berkaitan dengan "penghilang rasa sakit waktu
melahirkan ini", saya mau tanya juga...ada yang pernah
tahu mengenai suntikan ILA (maaf kalau salah tulis) yg
saya dengar suntikan ini hampir mirip dengan
"epidural".Seorang rekan saya di tawarkan u/
menggunakan suntikan ILA ini nanti pada saat ia
melahirkan.

ibunya zalika