                From:   Shri Arjuna Sriwijaya [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
                Sent:   Monday, April 22, 2002 12:24 PM
                To:     [EMAIL PROTECTED]
                Subject:        [balita-anda] FW: Mail failure

                Dear Netters,
                Anak saya yang pertama, laki-laki, sekarang sudah punya adik
(bayi) 2 bulan.
                Saya mohon saran, soalnya anak saya yang pertama itu
seringkali (sepertinya
                gemas, atau iri hati) meremas kaki, kepala, dan lain-lain
yang kelihatan
                membahayakan.  Bagaimana ya, caranya meyakinkan supaya si
kakak ini
                mengurangi hal-hal seperti itu ?
                Trim's
                Papanya Aldi

                Stop berlangganan, e-mail ke:

                CONFIDENTIALITY
                This e-mail and any attachments are confidential and also
may be privileged.
                If you are not the named recipient, or have otherwise
received this
                communication in error, please delete it from your inbox,
notify the sender
                immediately, and do not disclose its contents to any other
person, use them
                for any purpose, or store or copy them in any medium.  Thank
you for your
                cooperation.

http://www.indokado.com/

                Stop berlangganan, e-mail ke: