From: goodpal [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 20 Mei 2002 17:12
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [balita-anda] Tanya Power Mix

Dear netters,

Saya baru saja membeli Power Mix (susu colustrum produk dari Sun Hope) untuk
anak saya yang kedua (umur 2,5 bulan). Adakah bapak/ibu yang bisa
memberitahu cara pemakaiannya (berapa takarannya untuk sekali minum dan
sehari diberikan berapa kali)?  Sudah 3 hari ini saya memberikan Power Mix
tsb. ke anak saya dengan takaran 3/4 sendok teh untuk 120ml susu dan
diberikan setiap kali minum susu.  Apakah cara pemakaian saya sudah tepat?
Dan apakah setelah mengkonsumsi Power Mix memang (maaf) faecesnya berwarna
hijau?  Mohon informasinya.  Thanks.

Salam,
Mamanya Evan

http://www.indokado.com/

____________
DISCLAIMER :
The information contained in this communication is intended solely for the use of the
individual or entity to whom it is addressed and others authorized to receive it.   It
may contain confidential or legally privileged information.   If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying,  distribution
or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly
prohibited and may be unlawful. Unless otherwise specifically stated by the sender,
any documents or views presented are solely those of the sender and do not constitute
official documents or views of  The Indonesian Bank Restructuring Agency (IBRA).
If you have received this communication in error, please notify us immediately by
responding to this email and then delete it from your system. IBRA is neither liable
for the proper and complete transmission of the information contained in this
communication nor for any delay in its receipt.