Rahman :
>  Hmmm... Jadi Kang G TEU pernah milih ana kitu mah? Naon salah na mun
>  si Sanjay lahir di India JADI Hindu? Naha salah kitu?
gusaeni :
Tos jelas jawabanna di luhur.

Rahman :
>  Mun TEU pernah palah pilih, ceuk kuring mah ulah sok ngarasa PALING
>  bener. Sabab kanyataanana ukur aku2an lin? ;))
gusaeni :
Cobi aos deui ah... waleran abdi diluhur kang.

Rahman :
>  Mun nempo argumen Akang mah eta si Sanjay teh atuh salah?
gusaeni :
Argumen nu mana nya ?

Rahman :
>  Keur kuring mah si Sanjay teu salah. Bener nu aya. Ngan bener ceuk
>  maneh na. Ceuk kuring mah nu bener teh ageman kuring sorangan, tapi
>  kuring TEU bisa nyebut kitu wae SALAH ka si Sanjay.
gusaeni :
Lahirna atanapi agemanna kang ? Kedah tiasa ngabentenkeun ah

Rahman :
>  Mun kuring kabeneran dilahirkeun di kulawarga Ahmadiyah... Ujug2 weh
>  dianggap sesat ku tatangga kuring? Naha teu lieur. Kumaha mun skenario
>  na dibalikkeun, urang Sunni saperti di Iran terus dianggap sesat!
>  Sarua we lieur...
gusaeni :
Lahiran sareng ageman dua hal anu benten, teu tiasa disamikeun.

Rahman :
>  Tuh pan... LOBA anu jadi standar bebeneran teh, tergayot ka jelema na
>  jeung ideologi na.
gusaeni :
Abdi sapagodos....

Rahman :
>  Bebeneran Islam mutlak, nya heueuh keur urang! Da keur batur mah Islam
>  teh sarua jeung terong eh... teror ku kalakuan manusa muslim
>  fundamentalistis.
gusaeni :
Leres kitu pisan, oge islam ka ideologi nu sanes.

Rahman :
>  Wah, rada ngalantur Kang! Naha aya kitu lapar sekuler jeung lapar
>  takwa? he he he... Anu kangaranan lapar mah nya heueuh lapar. Rek boga
>  agama rek henteu...
gusaeni :
Sahanya nu nyebat lapar sekuler nya, cobi diaos deui ah sateuacan
ngajawabna, isin ku batur he......

Rahman :
>  Mun kuring ngarasa lapar pisan mah meh2an paeh kalaparan, daging babi
>  rek didahar we. Tinimbang paeh! Malah mah mun kapaksa2 teuing mah...
>  daging jelema ge rek dihabek lah. Moal kapalang tanggung he he he....
gusaeni :
Upami darurot, hartina antara paeh jeung hirup di Islam aya
kakecualian.

Rahman :
>  Hiji hal. Paharaman babi teh ASAL na tradisi urang YAHUDI. Dijadikeun
>  dalil jeung paharaman dina agaman Yahudi jeung Kristen! Ceuk saha eta
>  pacaduan teh milik Islam wungkul? Coba bacaan Perjanian Toret jeung Injil.
gusaeni :
Saha nu nyebat Islam wungkul nya ?

Rahman :
>  Mun dipikir2 mah eta pacaduan teh kaitung aneh oge. Siga pacaduan
>  urang Hindu dahar daging sapi! Teu aya logika na sabener na mah. Kudu
>  dikobet deui konteks pacaduan jaman harita!
gusaeni :
Uih deui ieu ka masalah ideologi jelemana, upami jalmi sekuler nya
model kitu tah.

>  baktos,
>
>  Rahman

wassalam