Ups baru ka baca email ta..

duh.. kang Mpie.. kumaha tos mulih deui si akang teh?.. engke antosan nya di
jakarta atawa di bandung.. kopdar euy...
heheh.. wilujeng uih.. punten telat tisa replyna.. ku sabab dikantor keur
riweuh.. pipindahan tea ning.. engke smsan nya.. tong hilap ka abdi nya..

daaaaaaaaaagh..

*) maaf klo roaming hihihihi...