Ahoj,
rozhodl jsem se sepsat poznatky, ke kterým jsem došel při neúspěšných pokusech
rozchodit brmstream. Pokud se toho někdo chcete chytit nebo poradit…

 * Kamery s FireWire se už nevyrábí, pokud nechcete kameru za půl mega.
 * USB webkamery nemají vesměs zoom, mají mizerné rozlišení nebo optiku,
nesnímají ve tmě…
 * Kompozitní kamery se sehnat dají, ale signál je analogový a po nagrabování
nevypadá to nejlépe.
 * HDMI jsem v Linuxu nerozchodil.

Navíc je zde problém se zvukem - máme bezdrátový mikroport, ze kterého leze
audio. Bohužel nejde to grabovat zvukovkou nebo SDRkem, protože se rozhodí
synchronizace audia s videem - kamera a zvukovka mají každá svůj krystal.
Kompozitní graber, který máme, má zvuk synchronizovaný, ale ten A/D převodník
je tak mizerný, že chvílemi není rozumět mluvenému slovu.

Momentálně jsem objednal kompozitní graber, u kterého lidi píšou, že má
použitelný (a synchronizovaný) zvuk. Uvidíme…

Btw. už alespoň už umíme nahrávat VGA přímo, není potřeba snímat kamerou
projektor.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E