Ahoj,
zkompiloval jsem ovladač pro HDMI kartu (Blackmagic Intensity Pro), kterou
půjčil sargon, a viděl jsem jen a jen černo.

O možnosti postprocesovat vím, ostatně první díl DSP Reloaded jsem takhle
zpracovával (video na kompozit + zvuk na SDR). Snad by se to dalo i nějak
naskriptovat. Ale pořád to neřeší stream - no, můžeme od něj upustit, ale to
pak rovnou můžeme koupit normální ruční kameru a nahrávat na ni.

U webkamer, které uvádíš, budeme nejspíš řešit podobný problém…

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E