Od: Tomas Overdrive Petru <tpe...@gmail.com>
Datum: 21. 8. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Brmbar

"

Hehe, vtipne je, ze zrovna Ty jsi byl ten, kvuli kteremu se skoro nejvic
pochybovalo, ze by navrh kamery prosel. Navic Mrkva mel docela smysluplny
komentar, ze kdo na to bude koukat, predstav si, ze mas nahrany tyden mezi
inventurama a zjistis, ze Ti chybi 600.-. A ted co? Budes jako tyden koukat
na realtime video? Pripadne na 3 dny, kdyz bude kamera sepnuta jen pohybem?

~ Over