Caune,

ja jen, ze s flaskama jsem mel spolecnyho jen to, ze jsem zabil jednu
5litrovou kombuchu [chudinku - kus ji vypil pes], pac si na ni lidi
stezovali, o jinych flaskach nic nevim a nemel jsem s nima nic co do
cineni. Mam kombuchu z lednicky co zustala. Pokud zustalo cokoliv, tak
na to nemam zadna prava a pravomoci a asi se jeste chvilku nedostanu do
Labu, abych neco pripadne zabil. Nestiham tedka nic, sorr.

~ Over23

Dne 19.9.2013 2:50, Stevko napsal(a):
> Su to flasky od teba. Jedna s kombuchou a druha so zazvorovym pivom.
> Ani jedna by nemala byt natlakovana, pretoze ani jedna nie je vzduchotesne
> uzavreta.
>
> Myslim, ze pri nich bol este nejaky tvoj ohrievac.
>
> Stevko
>
> P.S.: yahoo odomna nechce z nejakeho dovodu brat maily, takze len na mailing
> list.

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of
some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/jabber.....tpe...@gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...............http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint.072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D