Mili brmlabaci!

  Jam ma o patro nize (vedle Teslabu) dvojici mistnosti:

  - malou mistnost, kterou jsme chteli ziskat jako sklad (ale nakonec
    by ji rad zachoval v jednom logickem celku s vedlejsi mistnosti)

  - vetsi mistnost, kde mel Jam drive svoji hlavni zakladnu, naposled
    ji pouzivali b00lean se sargonem; ma velka prusvitna/nepruhledna
    okna, vetrani ventilaci+vetrnikem, tekouci vodu a brmlan, velka
    cca 2x5m.  nejsou to kvalitni ci reprezentativni kancelarske
    prostory, ale je tam koberec a omitka se loupe jen na nekterych
    mistech; jam ji muze vybavit zakladnim nabytkem (stoly).

  Pro vetsi mistnost ma Jam nejake dlouhodobe plany, ktere jsou ovsem
nejiste realisticnosti a urcite nebudou aktualni po dalsich alespon sest
mesicu. Co ja zase uz nejakou dobu hledam, je nejaky klidny kout, kde
bych se mohl lepe soustredit na praci, ale byl by co nejbliz brmlabu.
Proto mne napadlo si vetsi mistnost pronajmout jako kancelar, sam bych
ji vsak celou rozhodne nevyuzil casove ani prostorove.

  Dostal jsem ale napad - vytvorit z techto mistnosti dalsi soucast
brmlabu; aktualne mi schazi neco, co v hackerspacech najdete casto,
totiz jakousi KLIDOVOU ZONU, kde vas nebude rusit hlasity hovor
ostatnich a budete se moci dobre soustredit na individualni praci -
programovani, cteni, studium...  Vyjimecne si ji naopak nekdo muze
zabookovat na akci obecnym brmlabakum nepratelskou, treba byrozasedani.

  Najem za obe mistnosti dohromady (malou bychom mohli vyuzit jako
sklad) bychom platili jamovi, a to 2500Kc mesicne. Jsem ochoten pulku
teto castky sponzorovat, protoze pro brmlab je, uznavam, takovy prostor
spis luxus navic nez nutnost. Naslo-li by se vice clenu, kteri by to
brali jako dobry napad, navrhl bych Rade, aby druhou pulku platil
brmlab.  Pokud ne, je moznost se na najem slozit individualne s dalsimi
zajemci, jestli se nekdo najde.

  Klic od prostoru mam pujceny u sebe, zajemcum mohu ukazat na dalsim
meetupu nebo drive (i dnes vecer do nejake hodiny) po domluve. Do
uterniho meetupu bychom se meli rozhodnout, prostor zacit uzivat pak
mozno asi vpodstate okamzite.

  Happy hacking,

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        If I had more time, I would have written you a shorter