mne sa napad paci, do brmlabu sa uz dlhu dobu obcas chodim ucit a socroom
na to posledneho asi pol roka prestal byt vhodny pretoze ludia su teraz v
brmlabe pravidelne kazdy den. bohuzial vzhladom na moju terajsiu financnu
situaciu nemozem napad podporit penazne.

na zvazenie: ako je to tam s vykurovanim? nebyva tam zima? v teslabe totiz
zima je dost, a zdrziavat sa tam dlhsiu dobu je tym padom dost nepohodlne.

chido

2013/10/3 Petr Baudis <pa...@ucw.cz>

>   Mili brmlabaci!
>
>   Jam ma o patro nize (vedle Teslabu) dvojici mistnosti:
>
>   - malou mistnost, kterou jsme chteli ziskat jako sklad (ale nakonec
>     by ji rad zachoval v jednom logickem celku s vedlejsi mistnosti)
>
>   - vetsi mistnost, kde mel Jam drive svoji hlavni zakladnu, naposled
>     ji pouzivali b00lean se sargonem; ma velka prusvitna/nepruhledna
>     okna, vetrani ventilaci+vetrnikem, tekouci vodu a brmlan, velka
>     cca 2x5m.  nejsou to kvalitni ci reprezentativni kancelarske
>     prostory, ale je tam koberec a omitka se loupe jen na nekterych
> [...]

http://chidori.or.cz
"I was twenty-five and too old to be unusual."    James Watson, The Double
Helix