Kdyby se v tom nekdo zacal stourat, tak nesmi existovat osoba, ktera vypovi, ze
ten zaznam videla.
Jinak si zaklada Tom na prusvih (a spolu s nim kdokoliv kdo mu pomuze zaznam
sirit, IANAL).
Chceme aby dotycny mohl, az se mu to v hlave rozlezi, vydirat Toma nebo nekoho
jineho? Zkuste to otocit a reknete co dava vetsi smysl.

Pokud se jedna o 7000 tak staci predat zaznam PCR. To uz je trestny cin, ale
jestli to jako dukaz staci neposoudim.

Je treba se toho cloveka zbavit, tak at se ho brmlab zbavi, ale neni treba
vyrabet vetsi problem nez je treba.
Chcete aby se PCR nebo UOOU stourali v tom, jaktoze v brmalbu jsou kamery bez
cedulek? Chcete aby se nekdo vubec stoural v tom, co se v brmlabu deje?

Nejde o to, ze by “komunita mela vedet kdo je cerna ovce”, ale o to, ze ta
komunita je davno prilis velka na to aby mohli byt vsichni kamaradi co si
naprosto veri.
Kradez i tato debata jsou toho jasnym dukazem.

Zviratko