Ackoliv se me to prakticky netyka, neb jsem v brmlabu pres rok nebyl, myslim ze
legalni by to mohlo i byt, pokud se znacne omezi pouziti tech zaznamu (v
principu bys to mel dat pouze policii a sam na to nekoukat, pak je to mozna
uplne koser).
Predpokladam ze neco takoveho tusis, a proto jsi mel kamery po zajisteni dukazu
odstranit, nikomu nic nerikat a s pripadnym zlodejem (pokud se jedna o kradez a
ne o nekoho kdo ji omylem hodil do odpadku) si to vyridit.
Zverejnit zaznam je to nejhorsi co muzes udelat, protoze tim narusis soukromi
vsech kdo se tam vyskytuji, a zverejnit jen zlodeje mi z duvodu ilegality
prijde jako znacny hazard.

Jak z toho ven ted? Myslim, ze jedine reseni ktere nenarusi pohodu a zustane
alespon trochu legalni je odejiti dotycneho, odstraneni kamer a smazani zaznamu
 - samozrejme se pri tom nikdo na ten zaznam nesmi podivat, protoze kdyby se
nekdo ptal, tak by z toho mohl byt problem. Zaznam je tedy treba bez prohlizeni
znicit jen co se jinym zpusobem prijde na to kdo to byl a bude rozhodnuto o
jeho osudu.

Na druhou stranu - pokud tam nekdo soulozil a cekal soukromi, tak byl dost
naivni i bez skrytych kamer. Proto nevidim duvod to zvelicovat - myslim ze ucel
to splnilo jak melo, nejefektivnejsi reseni to nejspis bylo a za dodrzeni
urcitych podminek by to nemelo nikomu vadit.

Zviratko