Ahoj všem,
já si myslím, že největší chyba u Tomsucha byla, že to dělal sám a i když za
sebe mu věřím, tak z čistě racionálního pohledu je tu i varianta, že tam kamera
byla a Tom udělal to co bylo v mailu a co je pro hodně lidí nepřijatelné, jak
jsem pochopil z flame, který vznikl. Sice mi kamery vadí i v případě niekta,
ale píšeš tam “udobili sme” pak by bylo na místě říct, kdo je to my, aby bylo
jasné, že jsi zvolil šťastnější cestu a nebyl jsi u toho sám.

Lui