OK. Uz na to nemam. Takze: Nikoho sem nenatacel. Vse to byl fejk poplatny
nejake rozpracovane strategie za ucelem dopadeni zlodeje. Takze zaznamy
nejsou. A lituju, opravdu je mi do breku z toho kam se to dostalo.
Evidentne sem to mel nechat bejt. Vsichni to maj totiz pevne v rukach a ve
vsem jasno. Asi si uz taky potrebuju oddechnout od Labu. Timto se vsem
kterym sem tak strasne ublizil omlouvam. Takze lhal jsem, zadny zaznami
nejsou. A zlodejickove, budiz vam prano hodne zdaru. TomSuch