Zdar,

osobne sa mi paci myslienka dat iba jednu kameru, a sice do skladu.

Je trochu riziko ze ak budu vsetky cenne veci v jednej policke a nieco zmizne,
tak budeme mat zaznam 20 ludi ktori si nieco zobrali (co je komplet ok),
ale nebudeme vediet kto z nich si zobral jednu vec navyse.

Ale obecne s myslienkou ze vsetko cenne by bolo v sklade,
a v sklade by bola kamera suhlasim.
Oznacit sklad ako monitorovany nie je problem.

Co sa tyka brmbaru, tak neviem, kamera by zabranila problemom miznutia.
Na druhu stranu naraz by odtial naraz vela nezmizlo, a ked robime z casu na cas
inventuru, co sa hodi aj tak,
mozeme tam dat kameru az v pripade ze sa znova objavia zmiznutia.
(alebo zmiznu objavenia:)

n.