Myslim ze nie,
v bubenskej to boli nejake vykopnute dvere na kancelarii,
u nas to ma uplne iny rukopis.

U PCR je dolezite si uvedomit ze v momente ked sa zacne vysetrovanie tak nad
nim stracas
akukolvek kontrolu. Teda nemozes prist a povedat ze uz sme zabranili opakovaniu,
podozrivy clovek odisiel, alebo cokolvek ine.

A zaujem PCR o nase spolocenstvo, pripadne nejake tie vysluchy sa
obavam ze nie su zrovna atraktory pre novych clenov.

n.