Mám k tomu jen jednu věc. Všichi mluvíte o systému, že bude monitorována jedna
místnost, budou jasná pravidla kdo a za jakých podmínek se k záznamu dostane.

Nikdo neodpověděl, zda budou stanovena také jasná pravidlo, co budeme dělat s
tím, když někdo nainstaluje kamery na vlastní pěst a třeba i do společných
prostor? Bez jasných pravidel pro tento případ stále budu nebo nebudi žít v
pocitu, že mě někdo sleduje. Bral jsem to tak, že brmlab je/byl poslední místo,
kde se toto neděje. Pokud na tyto myšlenky rezignujem, tak říkáme potenciálním
čelenům následující.:
- v brmlabu se krade
- máme tu kemery, protože nejsme schopni to řešit jinak
- už se stalo, že si někdo jen tak namontoval kamery bez vědomí ostatních a nám
to nevadí

Myslím, že toto bychom neměli tajit, neboť je to pravda a nový člen by měl
vědět do čeho jde.

Já jsem byl spíš pro menší otevřenost, nicméně respektuji, že s tímto názorem
jsem v menšině. Hlavním argumentem, který jsem slyšel bylo, že daleko větší
otevřenost a menší množství byrokracie mají v daleko větších HS. Proto bych se
rád zeptal např Niekta, zda v ostatních HS mají kamery. Já byl jen v jednom HS
v Athenach a v Londýně. I když je to dýl, tak tam kamery nemají pokud vím.

Lui