Ahoj sam pouzivam eagle a tiez na neho dost nadavam
ale pri porovnani cena / vykon je to to najlepsie co mozes zohnat

free software je KiCAD ... skus to ... u mna to neuspelo a asi po 2 dnoch
uninstall

k tvojim bodom :
1 to samozrejme ide
2 tato funkcia by ma skor srala nez by mi mala pomoct ( sam tvrdis ze
autorouter nepotrebujes )
design rules autorouter respektuje a moc dobre
3 detto
4 toto tusim v eaglu ide tiez minimalne ide diferencialna zbernica P/N

5 a 6 su hodne advance veci ktore nie ze by nesli spocitat ale skor su
domenou SW za 200k CZK a viac napriklad
http://www.altium.com/

pokial by si chcel poradit v eagle tak sa kludne na mna obrat ... pokial to
pojde rad pomozem