Ahoj dik za odpoved. KiCAD zkusim.

> Ahoj sam pouzivam eagle a tiez na neho dost nadavam
> ale pri porovnani cena / vykon je to to najlepsie co mozes zohnat
>
> free software je KiCAD ... skus to ... u mna to neuspelo a asi po 2 dnoch
> uninstall
>
> k tvojim bodom :
> 1 to samozrejme ide
> 2 tato funkcia by ma skor srala nez by mi mala pomoct ( sam tvrdis ze
> autorouter nepotrebujes )

Ja to nemyslel jako ze by neco sam routoval, ale jen zachovaval tvar (nebo
spis topologii) toho co uz jsem mu tam nakreslil s tim ze kdyz to nejde tak
se treba soucastka od toho mista zacne kreslit s `mesh' draty, nebo se
fyzicky zarazi.

Rozhodne lepsi nez pohnout se 100 vyvodovym chipem o 5mm a pak jeden drat po
druhym narovnavat.