Expanziu biolabu do dolneho priestoru som bol ochotny i financne podporit.
Ostatne o expanzii sa kecalo  uz vyse roka a ked sa zacali veci hybat a
Brmlab bol tak velkorysy, ze biolabu ponukol vacsiu anektovanu miestnost a
malo dojst na skutky, tak zrazu bolo vsetko zle a brutalny flame a vsetci,
ktory sa angazovali tak sa stali ko**tmi, a to i napriek tomu, ze boli
ochotni nove priestory spolufinancovat.

Niektov zamer vidim ako vhodne vychodisko, i ked nebudem ho financne
podporovat ale verim ze dirtlabaci sa budu podielat ;) Dalej si myslim, ze
biolab by mal zostat vo svojich sucasnych priestoroch (brmlab potrebuje
kuchynku, i lab na jemnu mechaniku/elektroniku). V takejto konfiguracii
teda expanziu biolabu nevidim, a predpokladam, ze prevazna vacsina brmlabu
ma nazor podobny.

-pB