I ja jsem byl ochoten spolufinancovat (a dle ankety ktera se tehdy
delala, nejvic), ale to s dirtylabem pada.

Navic nejak nevidim perspektivu biolabu jako takovou. Vetsina
projektu, se kterymi jsem pocital, vcetne toho, na ktery bezi
bluebearuv grant,
potrebuje alespon vyhledove vetsi prostory, se kteryma se pocitalo.
Proto se uz v  biolabu omezim jen na drobnejsi experimenty
jednorazoveho charakteru. Pokud nekdo ze zastancu minimalistickeho
biolabu vymysli perspektivni projekt realizovatelny v soucasnem
prostoru, rad se pridam, ale osobne to nevidim ruzove. Moje idea
biolabu byla laborator, ktera bude schopna produkovat publikovatelne
vedecke vysledky a / nebo bude tvorit prakticky uzitecne
biotechnologie. To si ted uz neumim predstavit. Ted s ideou bude muset
prijit nekdo jiny, treba bluebear.