On 04/08/2014 05:02 PM, Jan Hrach wrote:
> Tento trend už tu je (samostatné místnosti) a nezdá se mi, že by to zrovna
> řešení sporů pomohlo -- ostatně současný spor je především uvnitř jedné
> frakce (biolabu)…

Samostatne mistnosti su ale nieco uplne ine.

Skusim vysvetlit, aby to bolo jasnejsie :)

* samostatne miestnosti su thready v ramci jednoho procesu (brmlab)
* ja navrhujem samostatne procesy (brmlab, biolab, fablab, ...)

Ak je jeden proces na hovno tak ho OS zabije a zvysne procesy idu
nadalej. V prvom pripade ak je zabity proces, tak to schytaju aj vsetky
ostatne thready v nom.

HTH :)

--
Best Regards / S pozdravom,