Ahoj,

  pred dvema lety jsem si objednal desku Parallela:

        http://www.parallella.org/
        http://www.parallella.org/board/
        credit card form factor, ale ma na sobe krome ARMu i
        16-jadrovy custom procesor (ve vyrobe je uz i 64-jadrova
        varianta) a male FPGA; cilovka je kombinace embedded platformy
        (nebo minimalni spotreby) a vysoce paralelnich narocnych
        vypoctu, takovy maly superpocitac; v GFLOPS je jeden 16-core
        procesor rychlejsi nez vetsina modelu Intel i5,

http://www.adapteva.com/white-papers/more-evidence-that-the-epiphany-multicore-processor-is-a-proper-cpu/
        ale ma spotrebu ~5W

Tehdy jsem s ni mel urcite umysly, ale tehdejsi estimate shipping nebyl
dva roky. :-)  Ted uz pro ni (zatim?) prilis vyuziti nemam, proto ji rad
zapujcim na hrani nebo do nejakeho projektu; je potreba sehnat kabely
a nainstalovat chlazeni, viz http://www.parallella.org/quick-start/.

  Napada mne treba:
        * bezpecnostni sitove aplikace (ma to gigabit ethernet)
        * nejake DSP "on the go", treba ve spojeni s SDR

http://forums.parallella.org/viewforum.php?f=20&sid=af3bbae7298b9e403e90844cdd9a93c5
        * mozna na tom jeste nikdo netezi bitcoiny ;)
        * inteligence pro nejakou mobilni platformu
        * vedecke pocitani - pokud je to neco, co jde blbe na GPU,
          skalovani tohohle bude brutalne ekonomicke

  (Kdyz se Vam zalibi, desku Vam mohu i prodat, stala mne v souctu cca
3.2kKc.)

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        Life is short, the craft long, opportunity fleeting, experiment