On Tue, May 27, 2014 at 11:15:40PM +0200, niekt0 wrote:
> Ja tomu teda houby rozumiem,
> ale nie su "CPU-only" coiny riesene prave tym
> ze sa uloha neda rouzmne paralerizovat?

V principu je tezba jakychkoliv coinu paralelni z principu, protoze to
dela spoustu uzlu na siti. :-) Je to pak o tom, jak slozity je tezebni
algoritmus, myslim, ze vetsinou se to resi bohatym vetvenim a castymi
a nahodnymi (tedy spatne grupovatelnymi) pristupy do pameti (pristupy
do nejake hash tabulky).

Tohle je velky problem u ASICu, FPGA a GPU a zaroven i SIMD. Epiphany
(to v Parallele) ma uplne nezavisla jadra, nejbliz je to asi IBM Cell.
Jestli bude problem memory bandwidth se mi takhle tezko odhaduje, to uz
by chtelo asi nejake experimenty nebo detailnejsi pohled do datasheetu
i struktury algoritmu.

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        Life is short, the craft long, opportunity fleeting, experiment