Ahoj,

Růža mi před několika dny říkal, že měl problém se dostat na kartu do
labu, protože ačkoliv brmdoor zapípal nedošlo k sepnutí zámku. Dnes jsem
se s tímto jevem setkal dvakrát a následně jsem měřením ověřil, že
ačkoliv šťáva do zámku šla tak se nechtěl sepnout.

Několik měsíců zpátky (s dobou trvání ~2tydny) si možná někteří z vás
všimli že klika šla "ztuha". Myslím si že mechanické součásti
elektronicky řízeného zadlabávacího zámku, který máme na horních
dveřích, začínají být opotřebené. Je zde možnost zámek rozebrat a
pokusit se určit příčinu závady. Než tak ale já, nebo kdokoliv jiný bude
činit, bylo by vhodné mít za něj (byť jen dočasnou) náhradu, pro případ
možného trvalého poškození při pokusu o opravu. Jelikož nový
elektromechanický samozamykací zámek není věc levná (~6-8kkč) tak vám
píšu, abychom rozhodli co s tím dál a jestli má smysl se snažit o
opravu, bez záložního zámku a riskovat tím možné "ohrožení bezpečnosti"
brmlabu, nebo ten starý vyndám/e  a pokud jeho stav shledám/e jako
neúnosný (bez rozebírání) tak rovnou pořídíme nový.

Díky
trimen