Kdybyste meli zajem, mam zdroj samozamykacich elektricky ovladanych zamku
s panikovou funkci za 2-3 tisice vcetne kliky a kovani.
Zrovna jsem jeden kupoval do Node5, kde ho vetknu do zadniho vschodu.

Trimen> zkus mi nekdy zvednout telefon, jeslti se bojis ze po tobe neco
chci tak se neboj a posli me do riti explicitne, ne timeoutem:D

3b