Nejsem podezdřelý, můžu za to.
Vzniklou škodu uhradím a bylo by fain kdyby se celá situace urovnala.
Barney bych moc rad poprosil jesli by brmlabu nedala ještě jednu šanci... a
třeba se mi alespon ozvala at muzeme vyřešit alespon moji omluvu a
predevsim nahradu skody.

S kamerama problem nemam ale verim ze spousta lidi ano.

Když odcházím a jsem posledí, provádím kontrolu. Ale nemyslím si že by bylo
nutné tím někoho pověřovat.

Blbuvzdornost není nikdy na škodu. Zvlaste pokud se jedná o kriticke
zarizeni ci infrastrukturu.
Dost casto chrani zarizeni prevazne samo sebe před blbosti majtele.

Na horkovzdušku namontuji nejake vystrazne svetlo (majak)

Ray|Gray
Zdravím,

doufám, že se to bude probírat spolu s přijetím opatření a navržení
termínu evaluace přijatých opatření na zítřejším meetupu. Nejsem si
jist, jestli se budu moci zúčastnit (rýmička), ovšem souhlasím s tím, že
by mělo být přijato rozhodnutí, ať už bude jakékoliv.

Ohledně mých postřehů - jedná se o experimentálně ověřená data,
samozřejmě, že v brmu předpokládám, že se nebude kontrolovat tlaková
láhev s vodíkem, když tam žádná není ;) .
    Jedná se v principu o to, aby každý kdo opouští brm projel
pískoviště, na kterém stavěl bábovičky a hrady z písku a zjistil jestli
jsou všechny lopatičky tam kde mají a jestli mu nepodtíká voda z
hradního příkopu a ten kdo tak neuční, bude jeho hlava naražena na kůl
dokud se tak činit nenaučí.
    Nezbytnou součástí systému je to, že jednou za určenou jednotku času
(vzhledem k aktuální situaci v brm bych doporučoval první příchozí v
brzkém odpoledni - cca 14-15:00 a poté třebas v 23:00 bo až v 1:00)
provedl inspekci, jestli neni někde něco v chuji s tím, že se stanoví,
co spadá do kontrolního mechanismu (osobně navrhuji serverovnu,
klimatizaci v serverovně přes léto, bordel v kuchyňce, pájky, reprapy,
chemlabí voda, chemlabí elektronika (zásuvky u digestoře, spotřebiče v
digestoři), chlazení v biolabu. Je potřeba rozhodně stanovit konkrétní a
konečný seznam věcí co se mají kontrolovat při "kontrolní kontrole,"
jinak to nebude fungovat, zároveň kdyžtak také např. na brmwiki
vysvětlit co je "ok stav". U mrazáku předpokládám, že intuitivně je
ideální stav "zapojený", ovšem v brmracku např. nevím jaké stroje by
měly blikat červeně a jaké zeleně.

Rád bych, kdyby se uskutečnilo příští meetup hlasování o tom, jestli
obecně zavést "kontroly + kontrolní kontroly" a případně i o mé
konkrétní implementaci (ať budu přítomen nebo ne). Jsem ochoten případně
prokonzultovat s brmlabákama how2 (tzn. jak s brmkitchen, co kontrolovat
v hw labu, jak se serverovnou.. ) a následně vytvořit BrmWiki entry
(následně bych poprosil někoho o revizi daného entry aby bylo přehledná
a snadno pochopitelné pro všechny).
Jako kruciální pro udržení kázně spatřuji stanovení jednoduché,
přiměřené a funkční perzekuce za nedodržení kontrol, aby bylo jasně
stanoveno, že pokud selhává "kontrola" neustále, neznamená to, že od
toho je tu přece "kontrolní kontrola." (viz. P. příspěvek "Zase se tím
lidé směřují k tomu že je vše blbuvzdoné a když náhodou ne tak je to
jejich problém." - (Re: [Brmlab] Definitivní konec 9/25/16 17:53))