From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of Petr Baudis
Sent: Wednesday, September 28, 2016 11:42 AM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: Re: [Brmlab] Odchodove kontroly - implementacni detaily

On Mon, Sep 26, 2016 at 06:07:58PM +0200, Jan Vojíř wrote:
> Odchodova ctecka vstupni karty by nestacila? Vymyslis kolo.
>
> a kdyz si nepipne, furt tam je a je tudiz zodpvoedny za checklist, i kdyz
> realne odesel

To vyzaduje explicitni aktivitu uplne vsech brmlabaku, kteri se v labu
mihnou (navic nekteri jsou aktivni i jinde v budove a chodi sem a tam),
a kdyz to nebudou resit, dopad to bude mit jen na jednoho nahodneho
z nich, tzn. temer bez feedbacku.  IMHO to v dennim zivote nebude vubec
fungovat.  Logovani MAC adres je zcela automaticke a nezere nikomu cas,
vuli a mentalni kapacitu.

--
                                Petr Baudis
        Never!  Run before you walk! Fly before you crawl!