Vážení vedoucí a členové elektro a radio kroužků, přátelé, radioamatéři,
dámy a pánové.

Dovoluji si Vám nabídnout svou pomoc ve Vaší činnosti s mládeží.

Jsem členem rady Českého radioklubu, z.s. (ČRK) a mám na starosti koordinaci
s IARU ohledně práce s mládeží.

Během prvních několika měsíců ve funkci jsem navštívil několik kroužků a
několik letních táborů.

Mým cílem je Vám pomoci, bohužel možnosti nejsou neomezené a tak je třeba
stanovit nějaké priority.

Chtěl bych Vás tedy požádat, zda byste mi nejprve nemohli pomoci Vy.

Pro první porozumění bych od Vás chtěl vědět:

1 ) ANO/NE - pomoc by se hodila

2 ) s čím bychom chtěli pomoci

3 ) nějaká konkrétní akce se kterou by ČRK mohl pomoci

případně další informace jako aktuální kontakty atd..

Kategorie mých možností jsou :

a) peníze - jej jich velmi málo a potřebují nějakou minimální papírovou
agendu

b) lektoři - mohu kroužek propojit s místním Radioklubem a požádat o pomoc

c) děti - mohu v místním Radioklubu udělat osvětu a požádat o děti se
vztahem k elektro, rádio

d ) mezinárodní propagace, účast na mezinárodních akcích IARU ...

V případě, že víte o někom koho by má nabídka oslovila - prosím přepošlete
mu tuto informaci.

- seznam příjemců tohoto e-mailu jsem získal čerpal z webu www.hamik.cz a
může být zastaralý - tímto se také omlouvám za nevyžádanou poštu -

Děkuji za přečtení  a případnou odpověď  Martin Černý ok1vhb