Od: Pavel Ruzicka <r...@ruza.eu>
Komu: ok1...@seznam.cz, Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion) <
brmlab@brmlab.cz>
Datum: 24. 9. 2017 23:25:52
Předmět: Re: [Brmlab] Nabídka pomoci pro kroužky s mládeží
"On 09/23/2017 08:55 PM, ok1...@seznam.cz wrote:
> [...]
> dámy a pánové.
>
> Dovoluji si Vám nabídnout svou pomoc ve Vaší činnosti s mládeží.
> Jsem členem rady Českého radioklubu, z.s. (ČRK) a mám na starosti
> koordinaci s IARU ohledně práce s mládeží.
> Během prvních několika měsíců ve funkci jsem navštívil několik kroužků a
> několik letních táborů.
>
> Mým cílem je Vám pomoci, bohužel možnosti nejsou neomezené a tak je
> třeba stanovit nějaké priority.
> Chtěl bych Vás tedy požádat, zda byste mi nejprve nemohli pomoci Vy.
>
> Pro první porozumění bych od Vás chtěl vědět:

pravdepodobne ANO

> 2 ) s čím bychom chtěli pomoci

Jsme oficialne zaregistrovanym radioklubem OK1RBM. Radioamaterstvi a
komunikace vubec jsou u nas dlouhodobym tematem, vetsinou vsak na bazi
sebevzdelavani, pripadne spoluprace v mensich skupinkach.

Aktualne resime prestehovani ze soucasneho pusobiste spolku a jeste
nevime jake presne budeme mit prostorove dispozice ani konkretni adresu.
Zkuste se nam ozvat od listopadu dal a pravdepodobne vam budeme schopni
rict vic.

> 3 ) nějaká konkrétní akce se kterou by ČRK mohl pomoci
> případně další informace jako aktuální kontakty atd..

Nejake info o nasi HAM sekci je na nasi wiki
https://brmlab.cz/project/ok1rbm/start

zajemci o deni kolem brmlabu. Pro komunikaci specificky s HAMs u nas lze
(abysme neprudili s vice zahloubanymi diskuzemi na obecnem ML) lze
pouzit mailing list ra...@brmlab.cz Provoz je tam ale ridky.