Dobrý den,

toto by měl být email na Legal Hackers v Česku. Kontakt mě dala Helena Svatošová. Seznámil jsem se s informacemi o Legal Hackers a principy LH podporuji a jsou to principy, kterými se snažím také řídit a propagovat je.

Jmenuji se Zbyněk Loebl, jsem technologický právník a byl jsem podnikatel v oblasti LegalTech (Youstice). Pracuji nyní v PRK Partners v Praze. Mám mezinárodní kontakty a zkušenosti hlavně z online řešení sporů (ODR). Také píšeme s Helenou blog na www.ceskenoviny.cz, kde se věnujeme podobným tématům, jako LH. Také začínám dělat věci související s blockchainy, bavím se s Vinayem Guptou (Mattereum). Několik let jsem členem komunity VRM a komunikuji s Docem Searlsem.

Mám hodně práce a tedy i málo času, ale LH podporuji a pokud to uznáte za užitečné, můžete se na mě obracet a i já se v rámci svých možností pokusím zapojit do Vašich diskusí.

Zdravím a držím palce,

Zbyněk Loebl