Pokud udelas pricku ze sadrokartonu, nezalepis spary a priznas srouby,
tak ji taky zvladnes rozebrat a prevezt na pripadne nove pusobiste.
Dvere samozrejme taky.
+ Ta pricka bude daleko lepe izolovat hluk a prach
+ Nebude to vypadat jako v masokombinatu
+ Ten sadros bude ve vysledku levnejsi nez profi lamelovy zaves... a
autoplachtu tam snad davat nechces.

FYI, samozrejme ze velke dvere *mohou* byt pomerne drahe, ale dvoukridle
dvere se daji sehnat i za tri litry, viz treba
https://www.nonstopstavebniny.cz/12141-masonite-vnitrni-dvere-bile-hladke-145-cm-dvoukridle.html

Mame super prostory, co takhle si je udelat alespon trochu hezke?

Mimochodem, ta kuchynka je v tom nastrelu zbytecne *obrovska*.