jen upozornuju, ze Stavar od rainbofa, ktery se byl v nedeli v
prostorech podivat a uz rainbofovi i poslal nejaky odhad ceny, ma od nas
odsouhlasene jine cleneni.

Vchod do HWlabu ze socroomu v delsi stene, mensi cast kterou niekt0
zahrnul tez do HW labu je v puvodnim navrhu nechana jako chodbicka do
chem/biolab .. ted HW lab i chem/biolab ma kazdy svuj samostatny vchod

* chem/biolab z chodbicky
* HWlab ze socroomu

Osobne bych tez mel rad WC na chodbe, ale zatim se nenasel realizator,
ktery by mel koule je tam udelat. Proto v puvodnim navrhu z nedele bylo
v miste kde ma niekt0 platno ukrojeno pul kosticky na toalety (bliz ke
dverim) a kuchynku (u okna).

Bylo by hezke aby nekdo kdo ma cas to nakreslil.