From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of Blanka "Barney"
Laudová
Sent: Sunday, November 18, 2018 12:28 AM
To: brmlab@brmlab.cz
Subject: Re: [Brmlab] Kradez clenkou Rady

Ahoj Blacku.

Nechtěla jsem do threadu psát a přispívat tak k shitstormu; ale jsem
přímo tázána, tak nyní už odpovědět snad mohu.

Své členské příspěvky platím naprosto pravidelně, mám nastavený trvalý
příkaz; pouze vzhledem k tomu, že jsem se členkou znovustala ke konci
měsíce, mám tento TP nastavený na pozdější den (myslím, že to je 20.).

Vzhledem k tomu, že se nejednalo o maso sachyho, ale Brmlabu - tedy
společný majetek, který jsem mj. spolufinancovala i já, a byl primárně
určen ke konzumaci na opening party, je sachyho požadavek na to, že
"jíst mohou pouze lidé s uhrazeným členstvím" neoprávněný, nevymahatelný.

Vůbec mě celá situace vybízí k zamyšlení, co mělo toto všechno znamenat.
Přijde mi asi tak přirozená jako Babišovo dobrodružství.

Brm,

Barney